Community building & content management

 

De lancering van uw website, portal of community was een groot succes. Echter sinds de lancering ligt het kanaal zo goed als stil. Er verschijnt niet voldoende nieuwe content om het bereik van de community te vergroten. 

 

In de rol van community manager zorg ik ervoor dat uw kanaal niet stilstaat en onder de aandacht blijft van uw doelgroep. Dit doe ik door nieuwe relevante content te creëren en deze via de meeste geschikte kanalen te verspreiden. Eveneens, door het kanaal door te blijven ontwikkelen aan de hand van de nieuwste webtechnieken.

 

Community management bestaat voor mij uit een doorlopend proces waarin twee acties centraal staan: participatie en cultivatie. Content management is hierbij voorwaardelijk. Ik zorg ervoor dat de doelgroep gaat participeren: socializen in de vorm van converseren, netwerken en de beschikbare kennis gaat verspreiden. En gaat cultiveren: de beschikbare kennis gaat toepassen binnen de eigen omgeving.

 

 

Gerelateerde klanten & cases

 

SADC/ Schiphol Group

 

Online community opbouwen

Meer weten over community building of wilt u eens kennismaken? 

 

neem contact met me op

digital services